"Pamiętnik Diabła" Adrian Bednarek

Witajcie! Dziś trochę mrocznie... Ale inaczej się nie dało 😀😈 wszystko za sprawą głównego bohatera z "Pamiętnika Diabła" autorstwa Adriana Bednarka, który ostatnimi dniami zadomowił się w moim umyśle i nieźle w nim namieszał 😅 



Kuba to facet, który ukrywa mroczną tajemnice. Im bliżej Go poznajemy, tym bardziej pragniemy ją odkryć. Nosi maskę normalnego faceta, który prawie niczym nie wyróżnia się z tłumu... ale w środku tak naprawdę jest ludzkim odbiciem Diabła. Zbrodnie planuje doskonale, co do każdego szczegółu. Żyje w raju, który sam sobie stworzył. Niczego mu nie brakuje... No może z czasem zaczyna odczuwać pewne pragnienia i żądze, które może zaspokoić tylko w jeden sposób. Polując... Czy możecie sobie wyobrazić o czym myśli zabójca w chwili ataku? Czy chcecie wiedzieć co odczuwa zaraz po zbrodni? Poznajcie Kubę, studenta Prawa z Krakowa. To Jego Pamiętnik.

Ja po jej skończeniu miałam rękę, nogę i mózg na ścianie😈😅😀 Chapeau bas dla autora i brawa na stojąco👍👏👏 Przyznaje miałam koszmary i schizy 😱 ale jakie to było wciągające! Mega się z Kubą polubiłam i jestem bardzo ciekawa Jego dalszych poczynań 😈 Polecam bardzo... ale zaznaczę, że czytelnikom o mocnych nerwach! 😉

10/10

Książka "Pamiętnik Diabła" wydana została przez Wydawnictwo Novae Res
Składa się z czterech tomów:
Pamiętnik Diabła
Proces Diabła
Spowiedź Diabła
Wyrok Diabła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Copyright © 2019 Recenzje w duecie